Omelett-wrap (Glutenfri, Laktosefri, Low-FODMAP)

Så enkelt kan det faktisk gjøres! Sunt, godt og magevennlig. Perfekt til lunsj og til sene helgefrokoster.

IMG_1020

Til en wrap trenger du

2 egg

Litt salt

Litt olje eller smør i stekepanna

Noe godt å putte inni

Slik gjør du

Visp 2 egg sammen og tilsett litt salt. Ha fett i stekepannen, ha i eggene og stek på middels varme til eggene er så godt som stivnet på toppen. Snu omeletten og la den steke videre i et par minutter. Ferdig! Fyll wrapen med det du liker og nyt lunken eller kald. I dag ble det en skinke-ruccola-paprika-tomat-wrap på meg. Tomt kjøleskap om dagen!

Ha en nydelig kveld!

Julianne : )

Click Here to Leave a Comment Below

Thea - november 23, 2013

Så fine disse var – det skal jeg definitivt teste i nærmeste fremtid! Gul og fin eggewrap :)

Reply
Rask middag: Omelett med tomater og spekeskinke | Lyngstad Ernæring - august 4, 2014

[…] ønsker deg noe kjapt, velsmakende og sunt å spise. Jeg varierer omelettene mye og lager alt fra omelett-wraps til større ovnsbakte fritattas! I dag deler jeg nok en enkel ome-lett (oh, yes I did) som du […]

Reply
Uke 19: lavFODMAP-ukemeny | Julianne Lyngstad - mai 3, 2015

[…] Mandag: Fylt omelettwrap med salat […]

Reply
Leave a Reply:

5 dagers gratis nettkurs om IBS, FODMAPs og mer!

x