Uke 26: LavFODMAP-ukemeny

Denne uken har jeg virkelig koblet av, noe som vises på antall innlegg her på bloggen. Uken har blitt brukt til å treffe familie, en  liten tur til København, i tillegg til å være turist i «egen» by. Jeg har bodd i Oslo i snart fire år, og har omtrent ikke sett meg rundt eller benyttet noe av det byen har å by på! For dårlig, men bedre sent enn aldri :) Nå er jeg klar for en ny uke og hva er vel bedre enn å starte den med en planlagt middagsmeny? Nå vil jeg ha sunn, enkel og god sommermat på tallerkenen!

IMG_2554
UKE 26: 

Mandag: Bokhvetepannekaker med spekeskinke, salat og laktosefri rømme

Tirsdag: Laks med ananassalsa

Onsdag: Kyllingsalat med valnøtter fra matprat.no

Torsdag: Rask wok med svinekjøtt

Fredag: Kebabspyd og tzaztiki (oppskrift i boken)

Lørdag: Ferske reker med glutenfri loff fra det glutenfrie verksted og en enkel, frisk salat

Søndag: Eggende torsk fra godfisk.no

Nå er det dusj, kveldsmat og senga for min del! Det er lenge siden jeg har stått opp tidlig, så jeg lager frokosten allerede i kveld – har du prøvd «over night oats/kjøleskapsgrøt» ennå? Gjør det nå – oppskriften finner du her :) 

Følg meg på facebook: Lyngstad Ernæring
Følg meg på instagram: @juliannelyngstad
Følg meg på snap chat: juliannesfodmap

Julianne :-) 

Click Here to Leave a Comment Below

Leave a Reply:

5 dagers gratis nettkurs om IBS, FODMAPs og mer!

x